Riddles and mathematical games
Głównym celem projektu było: - zwiększenie motywacji i zainteresowania uczniów matematyką, - logiczne myślenie, pozwalające znaleźć rozwiązanie, - rozwijanie umiejętności matematycznych, komputerowych, fizycznych oraz technicznych, - rozwijanie kompetencji językowych, -rozwijanie umiejętności społecznych i obywatelskich, - promowanie pracy w grupie, - doskonalenie umiejętności cyfrowych. Projekt trwał od kwietnia do czerwca 2019 roku. Wzięli w nim udział uczniowie klas I-III biorący udział w zajęciach terapii pedagogicznej. Podczas zajęć uczniowie przeżyli matematyczną przygodę, grali w gry matematyczne planszowe, komputerowe i nie tylko. Kodowali na dywanie oraz matach do kodowania. Rozwiązywali rozmaite zadania matematyczne, także z treścią. Powstały plakaty zachęcające do polubienia i poznania matematyki. W projekcie wzięło udział 96 uczestników - szkół z Europy i nie tylko. Hanna Stasińska-Filary