klasa 7c 2020/2021

Witamy w klasie 7 c !

Wychowawcą naszej klasy jest pani Ania Szymczak.

Skład Samorządu Klasowego: Magda Gurbada – przewodnicząca, Piotr Koziński – zastępca, Oliwia Sobczak – skarbnik.

Wspomnienia z wakacji…

W czasie wakacji, zmieniałem miejsce zamieszkania, także cały czas byłem na walizkach. Nie zapominałem jednak o moim psie, z którym spędzałem dużo czasu na świeżym powietrzu. Często spotykałem się z moimi kolegami i razem graliśmy w Pokemony i piłkę. To były udane i wesołe wakacje, szkoda ,że tak szybko się skończyły. Kacper

Byłam ze swoją rodziną nad morzem. Zwiedziliśmy Kołobrzeg oraz Świnoujście. Pogoda naprawdę dopisała. Ze względu na obostrzenia była inaczej niż w zeszłym roku. Najważniejsze, że z bliskimi. Zuzia

Wakacje spędziłem nad morzem ze swoją rodziną. Pogoda była wymarzona. Jadłem pyszne ryby, gofry, desery. Ludzie chodzili w maseczkach, był to smutny widok. Mimo wszystko zrelaksowałem się. Szymon

W te wakacje często wychodziłam ze znajomymi, spędzaliśmy razem czas. Udało mi się pojechać z rodzinką nad morze. Często spędzałam czas nad jeziorem. To były świetne wakacje! Oliwia

W wakacje pojechałem z rodzicami do Hiszpanii. Pogoda była piękna, panował upał. Dużo wspólnie zwiedziliśmy, poznając inną kulturę. Ta wyprawa pozostanie mi długo w pamięci. Piotr

Tydzień byłam z rodziną i bratem nad morzem. Niestety pogoda była brzydka, tylko w ostatni dzień zrobiło się ciepło. Gdy wróciliśmy do domu, czekał na mnie kolejny wyjazd do cioci, która miała wesele. Wakacje będę wspominała bardzo długo, ponieważ mimo sytuacji związanej z wirusem, było ciekawie. Kinga

W czasie wakacji byłem aż dwa razy w Grecji. Pogoda dopisywała, dlatego bardzo się opaliłem. Dostałem nowy komputer, na którym zainstalowałem gry. Wakacje wspominam bardzo miło. Denis

Z okazji Waszego święta życzmy dużo uśmiechu, radości i pozytywnej energii! Koleżanki z kl.7 c wraz z wychowawczynią 🙂

Dzień Edukacji Narodowej 14 października

Nauka jest jak niezmierne morze …

Im więcej jej pijesz,

tym bardziej jesteś spragniony

Stefan Żeromski

Wszystkim nauczycielom, pracownikom oraz uczniom naszej Szkoły życzymy dużo siły, wytrwałości, satysfakcji i radości z wykonywanej pracy oraz nauki. Klasa 7 c .

W tym roku nie mamy hucznych obchodów Święta Niepodległości. Jednak nie zwalnia nas to z wywieszenia flag na swoich domach oraz balkonach, aby pokazać ,że jesteśmy Polakami, patriotami, pamiętającymi o swojej historii oraz Polakach, którzy oddali życie, aby kraj był wolny. Samorząd klasy 7c.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Jak wygląda mój dzień w czasie zdalnego nauczania?

Mój dzień zaczyna się  zwyczajnie, chociaż inaczej niż kiedyś. Wstaję o godz. 7.50, wykonuję poranną toaletę. Następnie odpalam 😉 włączam laptopa. I czekam na lekcje.  Między nimi mam przerwy, wtedy zjadam posiłek. Po e-lekcjach zawsze wychodzę z psem na świeże powietrze. Wracam do domu i oglądam telewizję. Później odrabiam lekcje i idę spać.  Olga

Mój dzień  ze zdalnym nauczaniem

·       Po obudzeniu się myję zęby i twarz.

·       Następnie jem śniadanie.

·       Po zjedzeniu śniadania idę do komputera i włączam Teams.

·       Patrzę, jakie mam lekcje, przygotowuje się do nich.

·       Łączę się z nauczycielem na każdej lekcji.

·       Po lekcjach patrzę, jakie mam przedmioty w następnym dniu i przygotowuje się do nich.

·       Potem odrabiam pracę domową i wysyłam do nauczycieli.

·       Następnie wyłączam komputer.

·       Wychodzę na dwór z psem i spotykam się z kolegą, razem gramy w piłkę nożną.

·       Później idę sobie zagrać na konsoli około 1h.

·       Po godzinie 21:00 idę się umyć, potem kładę się do łóżka i idę spać.

·       Tak wygląda mój ,,dzień w szkole” – poza szkołą 🙂 Piotr

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

***Święta Bożego Narodzenia już blisko ***

Przesyłamy zatem życzenia i miłe słowa na Nowy Rok 2021!

Życzę, aby ten Nowy Rok przyniósł dużo radości, szczęścia, zdrowia oraz aby każdy dzień przyniósł wiele miłych chwil, a także dodawał mnóstwo sił. Szczęśliwego Nowego Roku! Szymon

Życzę Świąt wypełnionych radością i miłością niosących spokój i odpoczynek. Weronika

Świąt prawdziwie świątecznych,
ciepłych w sercu,
zimowych na zewnątrz,
jaśniejących pierwszą gwiazdką,
co daje nadzieję na następny Rok.  Zuzia

Zbliżający się Nowy Rok 2021 niesie wszystkim nadzieję na uspokojenie, życzliwość i spełnienie marzeń. Chcemy złożyć najlepsze życzenia pogodnych, zdrowych i radosnych dni, bogatego Gwiazdora i szczęśliwego Nowego Roku 2021, oby był lepszy, weselszy i spokojniejszy od tego , który właśnie mija! Życzy klasa 7c :)