Klasa 2c

Rok szkolny 2019/2020

Moje wspomnienie z wakacji – Jacek:

Gdy rozpoczęły się wakacje to pojechaliśmy do dziadków, do Kiekrza. Chodziliśmy na plażę i na spacery z psem. Późnej pojechałem z moją drużyną na obóz piłkarski na Mazury. Dwa razy dziennie mieliśmy treningi, pływaliśmy w jeziorze i zjeżdżaliśmy na zjeżdżalni wodnej. Gdy wróciłem to razem z mamą i Pawłem pojechaliśmy do Świnoujścia. Chodziliśmy nad morze, zwiedzaliśmy forty, dom do góry nogami, poszliśmy także do Niemiec na wystawę rzeźb z piasku. Byliśmy na gigantycznym parku linowym. Było super i ekstra. Pojechaliśmy na wycieczkę do Legolandu do Danii. Jechaliśmy kolejkami, ścigaliśmy się wozami strażackimi z lego. Lasery Ninjago też były fajne. Pryskaliśmy się wodą ze statku i z armaty. Gdy wróciliśmy do Swarzędza wybraliśmy się z kuzynką do papugarni. Później całą rodziną pojechaliśmy zobaczyć Zieloną Górę i do cioci w góry. Zwiedzaliśmy Karpacz i Szklarską Porębę. Wjechaliśmy wyciągiem na Kopę, a potem wdrapywaliśmy się na Śnieżkę. Odwiedziliśmy także Kopalnię Złota, Hutę Szkła, Zamek Grodziec, Zamek Czocha i Zaporę wodną. Najbardziej podobało mi się wchodzenie po górach. Na koniec wakacji wróciliśmy do dziadków. Na wakacjach było super, ale tęskniłem za szkołą. Cieszę się, że wróciłem i zobaczyłem się z kolegami i Panią Małgosią.

NASZE WAKACJE

Plastyczne wspomnienia wakacyjne klasy

DZIEŃ KROPKI

To był bardzo zabawny, kolorowy i wesoły dzień. Tworzyliśmy kropki w klasie oraz na boisku szkolnym. Dzięki prezentacji filmu poznaliśmy ideę tego dnia.

PROJEKTOWANIE

Zawsze chętnie podchodzimy do zajęć dotyczących projektowania.
Czekam na ten dzień – Borys
Super frajda – Jędrzej
Ale one szybko nam uciekają – Klara i Vanessa
Te zajęcia są superowe – klasa IIc

KODOWANIE

Umiemy również kodować!

DZIEŃ CHŁOPAKA

Tego dnia dziewczyny zrobiły nam niespodziankę w postaci słodkich lizaków. Dziękujemy! – Chłopaki z II C

NASZE AKWARIA

Tum razem stworzyliśmy klasowe akwaria wykorzystując do tego słoiki, kolorowy papier i naszą fantazję.

JESIEŃ w II C

Jesień zawitała również do naszej klasy. Z ochotą przystąpiliśmy do tworzenia jesiennych ludków. Było bardzo kolorowo i zabawnie!

WIZYTA w KINIE

W ramach projektu Nowe Horyzonty pojechaliśmy do Kina Muza na film Haldvan – Prawie Wiking. Film bardzo nam się podobał. Ukazywał istotne w życiu wartości takie jak: przyjaźń, oddanie, poświęcenie. Zapamiętamy na długo przesłanie tego filmu!

PROGRAMOWANIE

Uwielbiamy pracę z ozobotami. Rozwija to naszą wyobraźnie, refleks i spostrzegawczość.

Borys:

To moje ulubione zajęcia. Chciałbym, aby było ich więcej!

Jędrzej:

Takie lekcje mogą być codziennie.

WALENTYNKI

W ten wesoły i pogodny dzień przygotowaliśmy ciekawe zajęcia. Efekty naszej pracy i zabawy widać na poniższych zdjęciach.